Teringat.

assalammualaikum & hi~ 


pukul 10 tadi ada citer Adamaya. ala citer yang Lisa Surihani berlakon tu. dengan si comey Mia sara. jadi masa tengok tu tiba - tiba mak aku cakap cenggini :


"teringat lak mak kat Dania bila tengok budak ni."


aku pun terus lah bukak laptop, cari gambar - gambar cucu mak yang sekarang duk kat miri tu. dialah satu - satunya anak buah aku yang duk jauh dari kita orang. sobsob. memandangkan dalam laptop sume gambar mak dah penah tengok jadi aku bukak lah fb abang aku. dan aku terjumpa gambar kat bawah ni. aku apa lagi terus curi gambar ni. kehkehkeh.



ni gambar umur dia setahun kut. gambar tuk buat passport. comey kan?


lepas tu aku bukak lagi blog abang kat SINI dan terjumpa pulak picture kat bawah ni. ada basikal baru dah Dania sekarang. ni mesti beli guna duit raya ni. hahaha. buat abang dilah, peace okay (^_^)V




bila aku tengok basikal Dania ni terus aku teringat masa kecik - kecik dulu. hidup masa tu susah kan, jadi aku kecik - kecik dulu nak belajar basikal terpaksalah pakai basikal abang aku yang kemain besar lagi.  dulu mana ada mewah mainan cenggini. bak kata orang zaman dah berubah :') 


p/s - aku pun rindu dengan Dania Nur Alesha!

Comments

labulabi said…
zaman bena2 berubah.semoga generasi kita menghargai perubahan yang cukup besar tok.di mana bumi di pijak di situ langit di junjung.
Namee Roslan said…
comelnya dia. boleh ganti mia sara ni :)
Yana Kama said…
budak2 memang sentiasa nampak comel kan :D
Nieda said…
Banyaknya bear DAnia
ieda said…
aah lahh cumeinya Dania ... :)
wahida said…
betul tu...masa saya kecik dulu pun tak merasa mainan mewah2 ni...huhu...
main konda kondi jer...
[sutera kasih] said…
comelnya dania, chubby pipinya :)
Ezad Skytech said…
selalunya budak2 kecik umur macam ni mmg comel la..rasa nak cubit je pipi dorang tu...huuhu~

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.