Resepi Sambal Sotong.

assalammualaikum & hi~ 




aku tak tau la kenapa aku suka sangat makanan berspesis sambal ni. tak kira lah sambal ayam ke, sambal udang ke, ikan ke semua aku suka. suka bukan setakat dibibir tapi sampai membuatkan perut separa slim ni tersenyum kepuasan. tapi jangan tanya aku pulak macam mana rupa perut senyum -.-'

memandangkan kita masih berada di bulan penuh kerahmatan ini, jadi resepi berspesis sambal macam ni sesuai sekali untuk juadah berbuka puasa. kalau nak best lagi makanlah time sahur, mata yang separa celik tu akan menjadi segi empat tatkala melihat sambal yang posing maut atas meja. 

kalau malas nak buat sambal di pagi hari yang hening tu apa kata korang buat banyak sikit time berbuka lepas tu simpan untuk sahur? bernas kan cadangan aku? heh heh heh. hidup mesti kreatif you :'p

tapi kenapa aku tak taip lagi resepi dia kan? ala, aku nak suruh korang klik SINI. resepi sama je cuma yang ni tak ada petai. kalau nak letak petai letak lah. terpulang. okaylah, selamat mencuba. bajet ada orang nak cuba try test ni. kihkihkih. bye!

p/s - petang ni buat ayam goreng berempah (^_~)


Comments

Munn Jaafar said…
feveret my tunang nih...erkk..perut bunyi dh~
hani apandi said…
kalau guna sotong kembang lagi sedap! hee
Munn Jaafar said…
feveret my tunang nih...erkk..perut bunyi dh~
Anonymous said…
leleh air liuk aku....bestnye lauk ni...

Dapatkan KADRAYA di Acapsuur (>,<)
kathy said…
munna - nnti leh lah buatkan utk dia ^_~

hani - tau xpe ;)

asyraf - mmg best..hehehe..

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.