klik sekali~

Monday, August 1, 2011

1 Ramadhan.

assalammualaikum & hi~ 

KUIH LOMPAT TIKAM ~miss google~

alhamdulillah sebab hari ni dah sehari kita berpuasa. syukur sangat - sangat sebab masih diberi peluang untuk melalui bulan penuh keberkatan ni :')


pagi tadi aku dengan mak bersahur ala kadar je. yang penting ada udang, sayur dan buah. itu dah memadai. kalau berbuka pulak lebih kurang dengan sahur je sebab aku berbuka dengan nasi terus. tapi dimulakan dengan kurma & air putihlah. 


cuma kejap lagi nak makan kuih lompat tikam yang aku beli kat bazaar ramadhan tadi. masa kat semenanjung dulu selalu tengok orang jual tapi hari ni teringin lak nak rasa. nak citer tu je kut..okaylah, bye =)


p/s - puasa bukan sekadar menahan lapar dan dahaga. ingat tu ^_^

3 comments:

cik riffa :) said...

teringat kat ayahanda tercinta yg minat makan kuih ni :(

[sutera kasih] said...

selaamt berpuasa :)

nur adilah said...

macam sedapp je kuih tu ? =D