Burger Kampung VS Burger Bandar.

assalammualaikum & hi~


~burger kampung dari google~


hari ni kita akan belajar pasal perbezaan burger kampung dan burger bandar. burger kampung ni boleh di dapati di stall burger tepi jalan manakala burger bandar boleh didapati di mcd, burger king atau yang sama waktu dengannya. kenapa macam skema je ayat ni? 


aku sebenarnya teringin nak makan burger tepi jalan tu *burger kampung* sebab lama dah tak makan. tapi serius burger kat tepi jalan kadang - kadang sedap mengalahkan burger kat mcd. dahlah harga dia murah. lagi - lagi kalau yang guna daging burger ramly tu. pehh!! sedap kemain lagi. TAPI tak sume stall jual burger kampung ni sedapkan?huhuhu~


kalau burger bandar tu lain citer lah. dengan service nya lagi. tax nya lagi. kalau tak sedap mau je kene sekeh kan? yela dah bayar mahal - mahal tapi rasa hampeh! kalau burger kampung tak sedap pun taklah ralat sangat sebab harga dia masih murahkan? TAPI ada jugak burger bandar ni tak sedap. ermm. 


 ~burger bandar juga dari google~


apa - apa pun kena cari burger kampung jugak ni! teringin sampai kat tekak dah rasanya. cis! 

p/s - kejap lagi dah nak berbuka! kan kat miri.. jadi lebih awal dari kuching..hihihi~ selamat berbuka! 



Comments

luv beger kg than beger bandar.. =)
Kathy Tuah said…
tau dah.. hahaha..
Amirah Suhana said…
sarawak buka cepat eh?hehehehe

yup2 burger kampung saya suka tp xleh makan banyak kali..huwaaa..

burger malaysia awk tahu? pon sedap :) haha
Kancil 8349 said…
setuju...sedap lagi burger kampung...hehehe...kita nampak dorang masak depan kita dan memang puas hatilah orang kata,
Kathy Tuah said…
amirah - a'ah, kat srwk cepat sikit berbuka.. burger malaysia?? xtau pulak..huhuhu..

kancil 8349 - tau xpe.. hihihi..
labulabi said…
alang2 dah di miri,coba kitak drill burger kfck rah piasau lorong 1A.tanyak jak org miri mesti tauk lah cney tempat ya.makan cgek mesti nak lagi.selamat mencuba. :)
Kathy Tuah said…
bena kah? mok kmk try..teringin bena nak mkn..huhu..gikpun kmk x familiar dgn miri ;(

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.