Selamat Hari Raya & Selamat Hari Merdeka!

assalammualaikum & hi~ 

wah, lama kemain aku tak upated. last entri hari jumaat lepas. *ceh, lama sangatlah tu kan? teehee* biasalah kan orang pempuan bila nak raya kemain bizi lagi. tapi aku bukannya bizi sangat pun -.-' sebab mak dah siap buat kek. cuma aku nak kemas - kemas rumah je. walaupun rumah kecik je tapi leh tahan gak nak mengemas. 


okaylah, dalam kita bizi beraya ni, kita jangan lupa esok 31hb ogos. hari kemerdekaan negara kita. jadi sama - samalah kita pupuk semangat kecintaan pada negara walaupun sibuk beraya ^_^V


p/s - setiap kali raya pertama mesti ramai kenalan cina, bidayuh or iban datang beraya kat rumah :')

Comments

Namee Roslan said…
selamat hari raya kathy :) Allah blessed :)
Namee Roslan said…
selamat hari raya kathy :) Allah blessed :)
Kathy Tuah said…
selamat hari raya namee! ^_~

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.