Friday, August 5, 2011

Resepi Kuih Layang - Layang Kak Fida.

assalammualaikum & hi~


 kuih layang - layang yang senang nan sedap!

sebelum ke miri hari tu aku ada buat kuih layang - layang kulit popiah. ambik resepi dia kat SINI. dahlah mudah, senang pulak tu, dahla senang, ringkas lagi. dan yang paling penting sedap!! 


aku malas nak letak resepi dia sebab hari ni macam malas pulak nak buat entri panjang - panjang. jadi korang rajinkan lah diri klik di SINI ye. tak menyesal korang tengok dan cuba. sesuai untuk hidangan di hari raya nanti.okaylah, tu je. bye!


p/s - TERIMA KASIH KAK FIDA! *ni nama tuan punya resepi dia ye*



2 comments:

mama@eCha said...

udh kmk colek resepi ya tek.insyallah akan d cuba hunjung minggu tok...

Kathy Tuah said...

polah k, pasya post kat blog..hehehe..