Wordless Wednesday # 14








Comments

Kancil 8349 said…
sedapnya...kebetulan kancil lapar nie..nak makan je sekarang nie
sab solhi said…
nyamannnnnnnnn~!!!
Amni said…
polah dikpun semua sis?
Kathy Tuah said…
@Amni xdalah amni..masa berjarah rumah orang tok..haha..
Suka makan yg warna jalur coklat kuning tu (tak ingat nama) hehe...sodap ni
Nieda said…
Kek lapis Sarawak mana yg paling best?Cer bagi info kat akak.

Tahun lepas ke Sarawak pakai ambil
je di Dayang Salha.Tengok color cantik saja.
bobiedanbad said…
sedapnya! nak minta boleh? :)
Namee Roslan said…
kathy..sedapnya. teringin. kalau sy order kt awak n awak poskan..menyusahkan x?? :(
Kathy Tuah said…
@Dunia Realiti a.k.a Elih kek lapis book kut..x ingatlah..sy main makan je..kehkehkeh
Kathy Tuah said…
@Nieda kat cni mmg femes dgn dyg salhah tu kak..tp kita org jarang beli kat dyg tu..buat sendiri je..nnti sy try usha mana tmpt yg sdp kek nya ye kak :)
Kathy Tuah said…
@Namee Roslan boleh aje..tp esok sy dh ke ipoh..tp pertengahan bln 12 balik kuching dan 2 minggu lepas tu sy fly ke seremban lak..pe kata nanti sy buatkan khas untuk namee? hehe..
lapar........hehe.. salam kenal. free2 jmput lawat blog ye..
Bui Junaidi said…
uissshhh..kek lapis sarawak eh..nang nyaman..hehe

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.