klik sekali~

Thursday, November 3, 2011

Berhati - Hati Dengan Penulisan Di Blog.
































p/s - baru je tahu benda ni kejap tadi. bukan nak keruhkan keadaan tapi pesanan sesama kita..kalau blog tu wujud lagi korang leh klik SINI. bagi aku penulisan di blog ni bukan boleh di buat main..

15 comments:

Eza Boom Boom :) said...

Eza pun baru tau tdi through fb..huhu :(

Fazlinil Irma said...

dah baca entry dia sampai habis. tp x larat baca komen. banyak sgt dan penuh dgn komen marah2.

sian dia tp tu lah. terlajak kata mmg x leh undur.

jgn sampai org buat page 'I hate...." sudah. :)

adieque alizah said...

dkt blog dia da ramai kutuk.. twitter lg la.. mcm xda rasa b'sala lgsg.. bajet baik jew.. hampeh ngan bdk ni.. bru sbln 2 duk unimas/sarawak da kecoh..!!! suka2 dia je kutuk kn..:D

Nieda said...

Akak singgah ke sana. Dia dah minta maaf.

Bahaya kalau tak dibendung.

Kathy Tuah said...

@Eza Boom Boom :) samalah, kmk pun jmpa kat fb..huhu

Kathy Tuah said...

@Fazlinil Irma tp oklah sbb dia dh mintak maaf :')

Kathy Tuah said...

@adieque alizah tu la pasal..terkilan jugak ni..tp xpe, dia dah mintak maaf..hrp2 lepas ni xde lah dia buat mcm tu lagi :)

Kathy Tuah said...

@Nieda tu lah kak, bnda cenggini bukan leh di buat main..huhu

Marina said...

Fuhh...pengakuan yg berani...

labulabi said...

ahh.kmk dah emo oleh biak ya.siap copy lagik.berik ngan geng di unimas.ya bok sik tauk mengenang budi.kita tunggu camne kelak.

Namee Roslan said...

dasyat betul lah. sgt berani. em yg lain belajar dr kesilapan dia lah. mmg kena hati2.

Kathy Tuah said...

@Marina kan????

Kathy Tuah said...

@labulabi kmk emo juak bila maca malam tadik..tp nya dah mintak maaf dah..cuma masih terkesan juak lah owh? huhu..

Kathy Tuah said...

@Namee Roslan kan namee kan? kat blog ni mane boleh nak main redah je..

echa takashimaya said...

ape jd kt bdk ni?