Flight Airasia Tergelincir


Masa syok2 aku layan fb tiba2 aku dapat link tentang flight Airasia tergelincir kat Kuching Airport.. alhamdulillah sebab sumenya ok..cuma kalau x silap 4 org je yg cedera tapi dah d hantar kat hospital..

mcm2 je komen org lain ttg hal ini.. yela, ada yg ckp pilot Airasia x profesional lah, ada yang ckp d sebabkan cuaca buruk la dan mcm2 lagi.. tapi bagi aku, benda mcm ni sukar kita nk jangka.. aku ni dah berpuluh kali naik Airasia, tapi alhamdulillah sumenya ok.. dan aku harap lepas ni pun Airasia akan sentiasa ok jugak.. amin..


p/s - picture ni aku ambik kat kwn2 d fb yg post picture ni.. harap tuan punya sebenar picture x marah lah ye.. kita hanya sekadar berkongsi cerita..

Comments

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.