klik sekali~

Friday, January 28, 2011

TerFOLLOW Blog Sendiri.

salam jumaat semua.. hujan membasahi Seremban sejak pagi tadi..sejuk (*.*)..

hari ni nak masukkan entri yang pelik sikit..pasal blog ni..
masa aku tengah fokus tahap dewa baca blog2 org kan..tiba2 aku tertarik dengan satu blog ni.. aku pun tekan punya tekan kiranya nk jadi follower dia lah kan tapi yang peliknya aku boleh jadi follower aku sendiri..adoi!! macam manalah boleh jadi macam ni??

aku bukan apa, nanti takut ada lak yang cakap aku nk saje2 jadi follower diri sendiri supaya dapat meramaikan follower aku yang tak ramai tu..tapi SUMPAH..aku tak tahu entah macam mana aku buat sampai jadi macam ni..sampai bersumpah lah pulak kan? huhuhu.. tapi terpulanglah korang percaya ke tak..ermmm..

tapi aku still tak puas hati ni!! eish!!


2 comments:

BUJANG SUSAH said...

salam.. yer la tu.. klau terfollow kan leh remove balik.. huhuhuhu

kathy said...

wslm? ye ke? tp mslhnya dah cuba tp x boleh..ermm..