klik sekali~

Saturday, January 15, 2011

Lupa daratan ke aku???

assalamualaikum n good morning sume.. hari ni, tiba2 je aku terfikir tentang blog aku ni.. yela, nama blog bukan main lagi gadisarawakcorner tapi xde pun guna Bahasa Melayu Sarawak.. ermm.. nape erk? aku lupa daratan ke? sampai dah x nak guna bahasa ibunda lagi??


sebenarnya aku ada alasan sendiri kenapa aku x guna Bahasa Melayu Sarawak.. kawan2 aku terdiri orang semenanjung, Sabah dan Sarawak. so, untuk memudahkan sume faham aku guna lah bahasa macam ni.. nak guna Bahasa English lagi lah aku takut sume x faham nanti.. yela, English aku ni bukannya ok sgt.. hu3.. lagipun sasaran follower aku ni jz org Malaysia je.. ada lak mcm tu kan?? he3..



tapi xpe, pasni aku akan buat gak satu label khas untuk Bahasa Melayu Sarawak (^^,)..

No comments: