klik sekali~

Friday, November 9, 2012

Senyum dan Hari Lahir

Assalammualaikum..



 



Asal muncul je hari jumaat muka dah mula senyum. Sebab esok cuti. Tapi macam kita orang ni still jugak keje. Walaupun keje, kena jugaklah senyum. Senyum tu kan satu sedekah? Jangan nak kedekut sangat dengan senyum tu tahu?! (macam garang je, buat ayat macam tu..kehkehkeh)

 




Nampak tak kek atas ni? Kemain ceria lagikan? Sebenarnya minggu depan birthday puan emak, encik pakwe dan kakak ipar. Tarikh pun dekat - dekat je. Puan emak pada 12/11, encik pakwe 14/11 dan kakak ipar 15/11. Nanti kalau dah kahwen dengan encik pakwe bolehlah sambut hari lahir secara berjemaah. Ewah - ewah! Kemain lagi ;p



Apa - apa pun selamat bercuti, selamat bertunang, selamat berkahwin dan selamat bekerja -.-' pada yang terlibat dengan semua jenis 'selamat' tu. Tapi walau apa pun yang kita buat, senyum kena ada, okey? (^^,)V



p/s - cuaca pagi ni elok je, petang karang mungkin hujan macam 2 3 hari lepas. Namun tetap bersyukur dengan perubahan cuaca yang diturunkan oleh-NYA..


picture gambar kat atas dari SINI.



5 comments:

Qhaifa Nur said...

senang sambut besday sekali semua...

Eza Boom Boom :) said...

wah, semua cdaknya novemberians..hehekk.. :)

Cik Yatt said...

november..yat 17.11 hhehe..bole la smbut sama nant..hiks

ejulz said...

bertuah laa.. hehe.. mcm mak ngan bpk mek juak.. mak mek 28/12. bpk mek 29/12.. sambut jemaah skali. hehe

Nieda said...

hujan selebat2nya.