klik sekali~

Monday, November 5, 2012

Bila Kawan Baik Nak Kahwin

Assalammualaikum..


Insya - ALLAH awal bulan 12 ni kawan baik aku kahwin. Siyes, macam tak caya je. Haha. Kalau dia baca ni pun dia pasti akan setuju dengan apa yang aku cakap. Sebab dia pun rasa macam tak caya. Kehkehkeh.


Masa dia bagitau aku berita gembira ni, aku rasa macam aku nak lompat capai awan je. Demi Allah, aku happy sangat. Terlalu happy. Bagi aku, tiada apa yang lebih menggembirakan selain melihat kawan baik kita gembira. Dan insya - ALLAH aku akan balik Kuching hujung bulan ni. Khas untuk majlis dia dan khas untuk family aku yang juga akan berkumpul semua pada awal bulan 12 ni. (Hati saya dah kat Kuching dah tau)



Dayang - Emi - Shila



Oh ye, sebenarnya aku ada tiga orang bff. Emi, Shila & Dayang. Yang kahwin ni Emi. Jadi tinggal aku, Shila & Dayang je masih menunggu masa untuk disunting. Eceh! Tapi kan, antara kami berempat, akulah sebenarnya yang selalu dijangka akan kahwin awal! Haha. Gatal sey~ Namun, jodoh lebih memihak kepada Emi nampaknya :') 



Emi - Ni gambar latest dia. Cantik kemain dia ni tau. Err..gambar ni aku curik dari fb dia. Ampun Emi ;D



Apa - apa pun...kena cari hadiah special untuk dia ni. Haha.



p/s - menaip sesuatu yang menggembirakan amatlah menyeronokkan (^_~)V




4 comments:

izzah said...

Xlama la tu...org kata kawen ni pnyakit brjangkit...so,get ready yek...hehe

Nieda said...

Tahniah utk emi.

Eza Boom Boom :) said...

tahniah untuk kawan ktk :) Heeee.. :D Kmk doakan yang terbaik utknyaa :)

labulabi said...

tahniah untuk kawan kitak.aok nang bena ya kawin tok mcm penyakit yang berjangkit, gatalnya sik dapat di kira.wahahahaha.apapun semoga kitak pun akan kawen juak tahun depan.promise me ok.kitak mesti kawen tahun depan.jagn tunggu lamak lamak oi kathy.hahaha.