Gambar Yang Melambangkan Perasaan

Assalammualaikum..


Aku suka sangat cari gambar yang bersangkut - paut dengan jalan atau lorong. Lagi - lagi kalau jalan dan lorong itu 'sepi'. Sehinggakan, ada seorang teman mengatakan yang aku ni seorang yang ;

1) suka bersendirian
2) gemar tempat yang sunyi. yang tenang.
3) kurang gemar bersosial
4) dalam hati ada taman . hati sensitif. mudah tersentuh hati.
5) dalam hubungan tak suka gaduh - gaduh sebab amat mementingkan kedamaian.


Tapi bila aku fikir balik - balik. Ada betul jugak apa yang dia cakap. Huhu. Jadi cuba korang tengok antara gambar yang aku ambik dari SINI.




















Cantikkan?? Err..Aku tak taulah sama ada korang suka ke tak gambar yang macam takde perasaan ni. Tapi, aku memang suka sangat! Terlalu suka. Sejak dulu lagi :) Cuma persoalannya di sini, betul ke gambar boleh menggambarkan perasaan seseorang? Erm.






Comments

eVa said…
sama!! mek suka gamba kedak tok.. mek pun tumblr nang penoh gamba mcm tok jak. sejok ati bila tgga. masalah lupak kejap.. sbb terlalu kepak fikir hal org lain.
eVa said…
sama!! mek suka gamba kedak tok.. mek pun tumblr nang penoh gamba mcm tok jak. sejok ati bila tgga. masalah lupak kejap.. sbb terlalu kepak fikir hal org lain.
Cik Yatt said…
yatt suka tngok gmbr kcing..he
ejulz said…
best mun dpt pegi tempat camya.. \;0

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.