klik sekali~

Friday, May 3, 2013

Be happy!

Assalammualaikum..


Ada sesetengah orang di sekeliling kita tak suka melihat kita happy.
Manusia spesis ni suka kita tak happy. Kita tak bahagia dan kita berduka cita :'(
Jangan cakap manusia seperti ni tidak wujud, okey! 
Kadang - kadang kau tak kacau dia pun dia boleh tak suka dengan kehidupan kau. 
#dunia~




Buat orang macam ni, please be happy.
Kalau kau happy, kau akan makin happy bila orang lain happy.Atau kau makin - makin happy bila orang lain tak happy??? 
Kalau dah macam tu, Allah pun tak happy, tahu!
#tengok~betapa banyak perkataan happy di situ T_T


 p/s - kadang - kadang lebih senang nak happy(kan) hati orang daripada hati sendiri.


pic daripada SINI.




5 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

i'm happy :)

Tinta Lana said...

Assalammualaikum kathy.

Yup, memang ada orang dia hanya senang hati bila dapat tengok orang lain susah.

Isabel Diaz said...

Mun kamek, kamek mbak palak drik pn jark. Janji kamek happy. Mun owg lain x happy, x da mewk melayannya..

Eza Boom Boom said...

bena kata ktk.. wuhuu. x semua org suka kta happy :(

Nieda ramly said...

balik mengundi tak atau ada di Pesta buku?
Semalam akak lalu dpn PWTC tapi tak singgah terus balik Perak lps ambil anak di Seri Puteri.