klik sekali~

Saturday, April 20, 2013

Shampoo Anti Kelemumur.

Assalammualaikum..


Aku ni suka jugak beli barang dekat Bodyshop.
Tapi takdelah selalu.
Bila ada promotion tu, berbaloi jugaklah beli.


Yang terbaru aku beli adalah seperti dalam gambar kat bawah.
Cuma kali ni nak fokus pada GINGER SCALP CARE (shampoo)
 Aku ni memang ada masalah dengan dandruff/kelemumur.
Dah try macam - macam shampoo dalam tv tu tapi kelemumur tetap ada.
 (-.-')


Yang dalam botol besar tu adalah shampoo yang terbaik itu Hihi.


Tapi, sejak guna GINGER SCALP CARE ni, alhamdulillah.
Kelemumur dah takde ^_^
Rambut aku ni tebal & berminyak.
Jadi aku shampoo rambut hari-hari.
(kadang - kadang selang sehari)
Lagi - lagi bila bertudungkan? Mudah kulit kepala berpeluh.
 

Sape yang ada masalah yang sama, bolehlah try shampoo ni.
Mana tau berkesan. 
Harga dia RM39.90 (250ml)


p/s - bila rambut berkelemumur memang tak selesa.



4 comments:

juls julie said...

sama lah kita..kmk ada poblem kelemumur yg teruk juak b4 tok..mcm2 brand syampu pakei.. last2 makei Selsun kunin ya bok ok..

tp rambut mesti mok cuci tiap2 hari kmk tok..sbb bertudung & cepat berpeluh + cuaca panas kinek tok...

Isabel Diaz said...

Mowk mewk coba jwak (^_^)

ejulz said...

mun rambut gugur? hehe

Cik Yatt said...

yatt takde kelemumur.tapi rmbut kering.. tak tahu shampoo apa yg suai..huhuu