PRU13

Assalammualaikum..


Minggu depan nak mengundi. 




Aku pulak, kalau takde apa akan mengundi di sekolah cina tak jauh dari rumah aku.
Macam dalam gambar kat atas tu.
Dan inilah kali pertama aku 'membuang undi' Hihihi.
Semangat je dah ni. Ewah~


So, korang mengundi tak?




Comments

Cik Ezy said…
slmt mengundi!
=)
Cik Yatt said…
selamat mengundi
ejulz said…
nak balit ngundi kali pertama.. heehe
nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/
Eza Boom Boom said…
selamat mengundi ktk ;)

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.