Kek Pisang Berbadam


Assalammualaikum..

Semalam aku buat kek pisang. 
First time buat okey. jadi hasilnya kuranglah memuaskan.
Tapi rasanya sedap jugak. 
#ecececeh ;p



Inilah rupa kek pisang berbadam tu.
Sebenarnya, resepi tu takde letak badam pun.
Aku je memandai letak Hewhewhew~


Aku ikut resepi kat SINI.
Cuma before nak bakar tu aku campak badam.
Tapi serius, sedap.
Dah tu senang pulak nak membuatnya.
Buat kak umie terima kasih atas perkongsian resepi yang maha sedap ini ^_^


p/s - sape yang teringin nak makan kek pisang tu bolehlah cuba ye :)





Comments

Isabel Diaz said…
Tang nyaman jark rupanya..
Kathy Tuah said…
@Isabel Diaz - boleh lah k makan.. hehe~
Batu Adventure said…
nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/
sedapnya...
dah amlam2 nie nampak gambar kek buat sy jadik lapar..'
maybe lepas nie boleh cuba resipi tue.
Namee Roslan said…
terima kasih kathy !! nak try lah buat untuk makan petang ni... :)
sedapnya kek pisang tambah badam agik ya hiasannya,nang yaman jak rupanya.

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.