Ulang Tahun Yang Ke 33.

Assalammualaikum..

*entri sempena besday my sis =)

Aku ada sorang kakak dan 4 orang abang. Memandangkan aku pempuan, maka aku lebih rapat dengan kakak aku. Sebab dialah tempat aku bergosip, dialah tempat aku bergaduh dan dia jugak tempat aku meluahkan perasaan :')


Kakak aku ni kalau nak mintak duit kat dia memang cukup susah. Tapi kalau part bagi hadiah dialah nombor 1. Dia tak bagi hadiah time birthday aku je, tapi time aku lepas SPM, STPM dan lepas aku konvo pun dia bagi. Kadang – kadang takde kene dengan hari – hari tertentu pun dia akan bagi ‘something’. Hadiah terakhir yang aku dapat dari dia buat masa ni, adalah kasut ^^


So, sempena birthday dia yang ke 33 ni aku rasa aku pun nak bagi something kat dia. Cuma kene bagi time aku balik Kuching nanti. Kalau nak pos macam tak best pulak. *sebut pasal pos aku tak pos lagi barang mak & abang aku..adeh -.-'


Buat kakak, happy birthday.. Semoga panjang umur, murah rezeki dan bahagia di samping family tersayang. Nanti kalau plan suma dah confirm, kita jalan – jalan kat KL okay?


inilah kakak saya (gambar masa raya tahun lepas)


P/s – entah apa rasa kalau aku ada adik pempuan / adik lelaki eh? 

Comments

Izwa Kamaruddin said…
Happy Birthday kakak :)
Ooooo sweetnya dear tok ..chak! kmk orang sarawak hihi ..

kmk doakan agar kakak kitak dimurahkan rezeki .. diberkati ..dirahmati serta dipanjangkan umur .. amin2 ..

cantik kakak kitak ..mcm kitak juak dear ..muahhhh ..
Nieda said…
Selamat ulang tahun untuk kakak tercinta. Panjang umur dan murah rezeki.
hani apandi said…
happy birthday kat kakak ktk :)

mun pos pun best juak, excited jak nerima post hadiah hehe
Elih Japahar said…
Happy birthday kak hehe ^_^ untung dpt adik mcm Kathy hehe
Hudalatip said…
wah kakak kamu sebaya ngan kita, happy birthday untuk kakak kamu.
YattAkasah said…
wah..sronoknye dpat adiah..eh takde adek eh? sme la..hee
Qhaifa Nur said…
apy besday buat kakak kathy...

bestnya ada kakak...tempat luahan perasaan...
kurus said…
menumpang kasih dgn kakak tuu best ..
akak merasa jadi kakak tapi x merasa ada abang uhuhuh
emarieys said…
Selamat hari lahir
emarieys said…
selamat hari lahir untuk kakak yer
ejulz said…
smoga kakak ktk pnjg umo n murah rezki.. kmk bok jak ngepos brg kat kpg tek.. hehe
Yumida said…
kacak sulaman baju akak ktk ya...ada adik pompuan bez...hmmmm pengalaman ada abg..mmg x bez! hihi...
Annisa said…
Selamat hari lahir
untuk kakak kitak
Moga selamat dunia dan akhirat~ :)
Mat pagi dear ..ba ba chak! kmk datang ngaco jap :)
WuMing said…
Happy birthday jugak.....
Unknown said…
RINDOK ATI ADA ADIK CAM KTK..DAPAT HADIAH MASA BESDAY..
Namee Roslan said…
happy birthday akak kathy!!! :) semoga bahagia dengan org yg tersayang !! :)

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.