Taklah Patriotik Sangat..

Assalammualaikum…

Aku kesian dengan bendera Malaysia kat bawah ni. Ntah berapa lamalah dia berkhidmat kat tiang tu. Hurm…





p/s – Aku ni takdelah berjiwa patriotic sangat tapi kalau dah bendera pun dah macam ni, lain jugak rasa kat hati.. 


Comments

Mama Ema said…
cacat pemadangan
NurulAthirah said…
kn...x 'malaysia' btul dorg...
Nieda said…
Selamat pagi Amie.
kakak dah sampai Malaysia tapi masih di KL.
Namee Roslan said…
malas nak tukar kot. emmm, takde tempat nak complaints ke ?? namee pun sedih gak tgk our flag jatuh kat lantai xde org angkat...
Eza Boom Boom said…
patutnya kena tukar dah bendera tu. huhu. lusuh dahh. :(
ieda said…
aah .. adehhh x der ker rasa nak tukar yg baru .. sedih !!!
labulabi said…
melobo2 jak bendera camtok.tokla di katakan xda semangat kenegaraan.tapi mun ekot dari segi kualiti bendera kinek tok nang sik tahan.pake 2 3 minggu jak dah rosak.

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.