klik sekali~

Wednesday, July 18, 2012

DIAM.




Assalammualaikum..


Sekarang lebih berhati - hati dalam berkata - kata. Salah sikit boleh jadi isu segala. Jadi, lebih baik diam je. Tengok dan perhatikan saja. Kalau pelu cakap baru cakap.



Bukan nak sombong, jauh sekali nak menjauhkan diri. Tapi adakalanya kita perlu bagi ruang untuk diri sendiri. Sampai bila? Sampai bila - bila yang kita perlukan.




Lagipun MENYESAL BERBICARA LEBIH BAIK DARIPADA MENYESAL BERBICARA :')








Aku sendiri dah terlalu banyak terlepas kata. Menyingung hati sebilangan manusia (sigh). Tapi nak menyesal pun tak gunalah kan? Bak kata pepatah, TERLAJAK PERAHU DAPAT DIUNDUR TAPI KALAU TERLAJAK KATA? Fikir - fikirkanlah je.. 



p/s - harap korang yang penah ke blog aku ni takde terkecik ati dengan entri-entri aku ye..kalau ada, maaf tau..



~sumber gambar dari gugel~

5 comments:

echa takashimaya said...

sometimes silent is the best :)

Fazlinil Irma said...

alaaaaaaaaaaaaaaa.... sapa yg sentapkan adik sy ni. ~marah~

nak bgtau.. akak dah beli novel awk..!! ~kejip mata comel~ ;)

Nieda said...

sebab mulut badan merana...

labulabi said...

aoklah.jadi pa kata bulan ramadhan tok kita menambah pahala yang sedia ada.salam ramadhan kathy.

Namee Roslan said...

diam itu lebih menenangkan sbnrnya.. :) kalau lebih cakap takut salah cakap nnti :)