Sekadar Bicara Tanpa Kata

"Sekadar Bicara Tanpa Kata"kiranya tu lah aku nye description.. yela, baru2 nak layan blog nie.. tau pasal blog dah lama dah tapi x reti nak buat smpai lah lecturer aku dulu suh buat so kene la buat tapi x aktif pun.. huhuhu ~~ skrg nie baru lah nak mengaktifkan semula.. tu pun blur nak settings smua benda nie.. aku nie mane lah reti sgt bab2 mcm nie, tapi aku try gak.. so, kalau ada setting yg x betul ke, gadget yg x function ke, sori la ye (^^,) ..

ermm.. bebalik dengan description aku tadi, aku pilih tu sbb tu je muncul time aku setting blog nie.. mungkin ilham kut?? hehehe ~~ yelah, kita kat sini hanya berbicara melalui blog, xde keluar satu kata2 pun dari mulut kita kan? kira kene lah tu, "Sekadar Bicara Tanpa Kata".. tapi pada sape2 yang x setuju xpe, hak masing2.. kalau nak bagi description yang baru untuk saya pun boleh gak.. insyaALLAH akan dipertimbangkan..

sebenarnya aku buat blog nie sekadar nak memeriahkan blog2 yang ada sekarang nie.. tapi orang lain dah buat blog dari dulu lagi tapi aku?? huhuhu ~~ baru nak buat ;( tapi xpe lah kan? sekurang2nye aku buat jugak.. macam facebook yang tengah meletup sekarang nie, sana - sini FB, sampaikan boleh buat duit lak tu.. tapi aku x try lagi lah bab2 FB leh buat duit nie.. hehehe ~~

aku pun nak bagi tau, kat blog aku ni nanti macam2 aku masukkan.. kiranya macam diari yang boleh share dengan korang.. hehehe ~~ aku harap korang x muak lah nanti erk.. so,sudi2 lah singgah di blog aku nie ^-^


Comments

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.