Pais Ikan Tempoyak

Assalammualaikum..

Aku suka makan tempoyak. Durian pun aku suka #ada orang makan durian tapi tak makan tempoyak.. macam tu gak sebaliknya.. hurm~

Jadi bila ada ikan yang sesuai untuk buat pais tempoyak ni haruslah dibeli..
Tapi aku lupa pulak nama ikan ni *sigh*

Rasa dia?? nak cakap satu je.. SEDAP!

Comments

Namee Roslan said…
sedapnya kathy..namee sangat teringin :/ hmm laparrrrr. hehe.
Nieda ramly said…
mcm 2 pais org sarawak ni....
hai hai.lame tak singgah sini!

echa suke durian!
tapi kurang suke tempoyak.tapi suke try benda baru.so ini mcm boleh try :)
ejulz said…
nyaman na jak rupa.. hhehe
nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...
Cik Yatt said…
sllu mkn pais ikan..tapi yg ada tmpoyak tak prnh try
kmk nang suka gilak2 ngan tempoyak.. heee. nyum2... ;)
juls julie said…
nyaman ya ehh...hehehe
eVa said…
Uwaaa rugi mek .. Coz mek nang xmakan tempoyak.. Xpandey hehe
cik fixie said…
kite same!!! btw,dah follow sini
c i k r i f a h said…
happy belated birthday kak kathyyy!
may Allah bless you always :)
ada twitter tak? senang nak keep in touch, hihi

*sukaa baca LHQ :DD
Ann Ishak said…
pais ikan tempoyak tu...sungguh menggoda

Popular posts from this blog

BEN ASHAARI :JOM KENAL BLOG SAYA

Kiram Village, Mesilau (Penginapan di Kundasang)

Resepi Umai Obor - Obor.