Saturday, January 12, 2013

Pais Ikan Tempoyak

Assalammualaikum..

Aku suka makan tempoyak. Durian pun aku suka #ada orang makan durian tapi tak makan tempoyak.. macam tu gak sebaliknya.. hurm~

Jadi bila ada ikan yang sesuai untuk buat pais tempoyak ni haruslah dibeli..
Tapi aku lupa pulak nama ikan ni *sigh*

Rasa dia?? nak cakap satu je.. SEDAP!

12 comments:

Namee Roslan said...

sedapnya kathy..namee sangat teringin :/ hmm laparrrrr. hehe.

Nieda ramly said...

mcm 2 pais org sarawak ni....

echa takashimaya said...

hai hai.lame tak singgah sini!

echa suke durian!
tapi kurang suke tempoyak.tapi suke try benda baru.so ini mcm boleh try :)

ejulz said...

nyaman na jak rupa.. hhehe

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
hargailah hari kemaren,
mimpikanlah hari esok,
tetapi hiduplah untuk hari ini.
bagi-bagi motivasinya yaah...

Cik Yatt said...

sllu mkn pais ikan..tapi yg ada tmpoyak tak prnh try

Eza Boom Boom :) said...

kmk nang suka gilak2 ngan tempoyak.. heee. nyum2... ;)

juls julie said...

nyaman ya ehh...hehehe

eVa said...

Uwaaa rugi mek .. Coz mek nang xmakan tempoyak.. Xpandey hehe

cik fixie said...

kite same!!! btw,dah follow sini

c i k r i f a h said...

happy belated birthday kak kathyyy!
may Allah bless you always :)
ada twitter tak? senang nak keep in touch, hihi

*sukaa baca LHQ :DD

Ann Ishak said...

pais ikan tempoyak tu...sungguh menggoda