Zackzukhairi Putus Cinta.

assalammualaikum & hi~ 

Err..tajuk macam tak boleh blah je kan? bukan apa, tadi masa cek keyword tetiba je ternampak keyword pasal zack.*macam dalam gambar kat bawah*. Ntah macam manalah korang leh tersesat kat sini nih? Tak penah aku duk citer pasal rumah tangga, lift, escalator orang kat sini, tahu? Cuma aku rasa mungkin disebabkan ENTRI INI kut yang buatkan korang terbabas sampai kat sini? Mungkin..



Tapi tak apa, pasni datang lagi ye. Ala, tak yah guna keyword cenggitu nak mai sini. Search je Kathy Tuah, kan senang? Terus dibawa secara live ke sini ^^ perghh!! Statement leh bawak ke tali gantung ni. Hahaha. Sekali sekala promote blog sendiri takpe kan? teeeeettt!!

Berbalik pasal zack tadi,kalau pasal dia putus cinta tu aku tak tau,okay. Yang aku tau dia sekarang continue study kat upm. Kalau tak salah tafsiran aku melalui fanpage dialah kan. last entri kat blog dia pulak pasal sembang kencang. Entah bila dia nak up entri baru kan? tetiba rindu dengan zack ni..ambik kau statement tak boleh belah, tak boleh cincang tak boleh pakai!! Hahaha..Okay, tukar ayat..tetiba rindu dengan entri zack nih..okaylah kan macam tu?  (^_~)V

Okay,pasal rindu zack tu jangan ambik point sangat ye. Sebab tak pasal – pasal kang ada yang tak jadi kahwin awal tahun depan..ops! sapelah nak kahwin tu kan? macam aku je? jengjengjeng! ..Tapi kalau pasal rindu entri dia tu YES! Kenapa YES bukan NO? suka hati akulah nak jawab yes pun . huhu. Tak adalah, aku tau korang pun ramai yang rindu entri dia kan? eleh,ngaku je. Bukan dia tau pun. Muahahaha..

p/s - buat zack, cepat – cepatlah up entri baru. Tak pun ko lukis katon comel – comel tu pun dah cukup, terubat jugak rindu aku. Eh salah lagi,terubat jugak  rindu kitaorang. Hahaha. *okay, bajet macam zack baca je nih!*


Comments

SoLy SoLicious said…
lme sgguh die tak hupdate kan..
Namee Roslan said…
hahahaha, saya ingat betul lah tajuk td tu. nak gak tengok gf nya. gf blogger gempak ni. keh keh. bf hanis jalikha dah tau sapa dah. keh keh..
kathy said…
soly solicious - tu la T_T

namee - tu la pasal..eh, namee dah tau erk bf dak hanis? sy x tau lagi..huhu
B33HA B3n said…
yg zack tulis kt fan page dia hr tu sal putus cinta tu betul ke x erk? dulu rsnye zack ni bcinta dgn sorg awek ni, pastu ngan dak uitm kot..kalau x salah la..xkn putus kot..

Beeha pun x pasti sbb just dgr member2 duk sembang cerita blogger...bukan dr bukti sahih...
nur anis said…
seronok kadang2 tengok keywords ni..huhu..
kathy said…
beeha - yeke? sy pun x tau beeha sgt T_T

nur anis - tu la pasal..mcm2 je..huhu
selalu jugak tengok kat keyword ni...kadang2 tak terpiki ape yg dia org nak carik...
kalau zack zuhairi semua blogger pon mmg nak bace kot sebab dia BEST.hehe
kurus said…
skrg nie dikk entry2 artis nie memang popular ekekek :)
WuMing said…
Tak salah rindu ni... jangan cinta sudah laaa

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.