Tak Dapat Follow Lah Pulak!

assalammualaikum & selamat hari jumaat ^^


kenyang baru lepas makan mee sedap! mak ada buat nasi goreng tapi tekak aku meronta2 nak makan mee sedap jadi aku turutkan aje -.-' bila perut dah kenyang, hati pun senang nak berblog. dan aku nak sambung blogwalking kat sape2 yang dah join sengmen abang ben yang INI malam tadi.


tapi...bila aku nak folo blog2 yang lain tetiba je tak boleh sebab ruangan follower tu tak ada macam yang pernah berlaku sebelum ni. hampas kelapa betul lah kan? jadi, aku mintak maaflah kalau aku lambat respon balik pada sapa2 yang dah folo tu. insyaAllah kalau dah okay nanti aku serbu balik ye :)


p/s - korang ada masalah yang sama tak? ke aku sorang je T_T

Comments

| Gadis Kidal | said…
saya pun sama...
ade masa singgah la..http://lovediarynur.blogspot.com
kathy said…
tu la kan? baru semangat nak BW ni tapi xpe, dah okay nanti saya singgah kat blog awak pulak ^^,
ejulz said…
mintak nasik goreng lok.. lapar tok.. haHa
Nurul Syafiqah said…
singgah la blog sy..
http://bewithme4evaneva.blogspot.com
Izwa Kamaruddin said…
saya dh jmpe 2 blog mcm ni..kesian owner tu....
tuh lah sis .. fyezah punya pun sama .. follower tak nampak langsung .. nak follow orang pon susah ..T.T
Unknown said…
eh saye x pulak... jap lagi ok la kot :)
me too..

masuk ni 2x dah msuk p blog ni...
igt dah sah folo aritu..
tp msg ni plak fahmi tima...
"We're sorry...We were unable to handle your request. Please try again or return a bit later."...huhu..

insyaAllah nnt fahmi singgah sini lg =)

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.