Segmen Aku Dan Sekolah

assalammualaikum & selamat makan tengah hari sume.


hari ni sume tau yang keputusan SPM akan diumumkan. dan bersempena dengan pengumuman ini adik aniss kita ni buat Segmen Aku Dan Sekolah. segmen yang agak menarik untuk aku join. hehehe~ sape - sape nak join klik SINI okay. kita imbas kembali kenangan manis kau dan aku masa kat sekolah! ngee~

okaylah, ni akak Kathy nak jawab soalan adik aniss ni.

makna sekolah bagi anda?

wah, soalan pertama dah bukan main mencabar minda ni..*jap2 ngah fikir*. bagi akak lah kan *akak??ceh!* sekolah ni tempat untuk jumpa kawan - kawan pastu bergosip..hahaha..belajar tu masuk agenda kedua. heeeeeee~ ni jawapan yang betul - betul jujur tau..

ceritakan kenangan manis kat sekolah.

kenangan manis? banyak sangat. tapi yang akak tak boleh lupa bila cuaca panas sangat - sangat *sebab kipas dlm kelas tak ada* akak & shila (my bff) boleh dok keluar kelas dengan alasan nak pergi toilet tapi sebenarnya nak masuk ke dalam bilik guru tuk ambik rasa sejuk aircond. hehehe~ bijak kan kita orang?? (^_~)V

ceritakan kenangan pahit masa kat sekolah.

masa form 6 handphone akak kena curi!! dahlah handphone kakak akak yang bagi pastu handphone yang pertama akak ada. kalau kena rampas akak leh terima lagi . masa tu memang sedih sangat - sangat :(

okaylah. tu je akak nak share. tapi sebelum mengundur diri akak letaklah picture zaman akak sekolah dulu tapi ni special sikit sebab zaman sekolah rendah. hahaha~


~oh, kami sume sungguh comey~ (picture - credit to nuur ain)

p/s - korang mesti leh cam muka aku so tak yah lah aku bagi tau mana 1 aku ^^,

Comments

aNiss :):) said…
akak.. TQ sebab join.. aniss pun ade nk pg bilik guru sebab nak kena air cond :):) ngee~
afif azra said…
cittt,,samalah kita..

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.