Kerana Nama.

assalammualaikum & hi~ 


jap tadi aku pegi popular. saja nak tengok novel terbaru. tetiba aku teringat yang aku nak apply member card kat situ. pas ambik form aku isi dalam 5 minit cenggitu, aku bagilah balik kat akak kat kaunter tu. pastu dia bagi balik kat aku form tu. sambil cakap cenggini, 


"dik, tolong letak full name k. ikut nama dalam ic." 

aku dah tersenyum kelat. dah biasa sangat dengan masalah macam ni. malas nak jawab pe aku ambik ic terus bagi kat dia. dia tengok aku, aku tengok dia. akhirnya dia cakap, 


"owh, nama adik memang KATHY BINTI TUAH je erk? akak ingatkan nama adik tadi Khatijah ke..sorry ye.." 


aku angguk je. malas nak ulas panjang - panjang. 


kadang - kadang nama pendek sangat pun susah jugak. bila dah panjang sangat sampai terseliuh lidah nak menyebut pun payah jugak kan? huhu. tadi aku terfikir gak, lepas ni kalau orang tanya nama aku, aku bagi terus ic. dah, habis citer! 


p/s - eh, aku ada citer pasal nama jugaklah kat entri INI. hehe.

Comments

Unknown said…
dia just tak percaya tu kak :)..Tapi okey ape nama kakak..Senang sebut & nice!
Namee Roslan said…
nama Kathy sangat simple. :) sy pun igt kathy punya nama Khatijah. hehe.
YattAkasah said…
nme pendek lgi seng kot..
Izyan Masri said…
LAAH YEKE.MMG NAMA KATHY JE KE?WHOAAH.BARU TAU XD
Salwa said…
Owh. Pendek nama u. Glamor tu nama short.hehe.

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.