BE Pertama Dapat 4 Sekali.

Assalammualaikum..

Wah, tajuk je dah tunjuk unsur-unsur riak di situ.
Astaghfirullahaladzim..

Tapikan ~ hampir empat tahun aku berblog, dan akhirnya aku berjaya juga dapat BE. 
Alhamdulillah #nanges!
Mula - mula berblog dulu memang aku tak faham langsung Nuffnang ni apa.
Orang letak. Aku letak.
Tapi bila orang dah sibuk cakap dapat BE, aku pun nak jugak dapat.
Tipulah kalau yang letak Nuffnang dekat blog tapi tak nak dapat BE. Kalau ada pun sorang dua je. 
Kan??


Cuma itulah, nak dapat BE ni kemain payah tau!
Nasib baik aku ni jenis yang setia dengan Nuffnang dan akhirnya kesetianku dibalas dengan 4 BE sekaligus! #nanges lagi.





BE aku datangnya daripada Hotlink Prepaid Blackberry, Project Breeze Pop pop & Q2 Maxis RM1 Je.

Kenapa Q2 Maxis RM1 Je ada dua sekali? Sebab aku ada dua blog. Tengok nama blog tu.
Blog Kathy Tuah adalah blog ni (personal blog) tapi blog Karya Kathy Tuah tu untuk karya - karya penulisan aku :')


Bila dah dapat BE ni terus rasa bersemangat nak berblog. #nampak tak ada 'sesuatu' di ayat itu. kehkehkeh~

Apa-apa pun thank you, Nuffnang ^_^


p/s - nasib baik terasa nak jenguk Nuffnang kejap tadi.



Comments

Namee Roslan said…
syukur. rezeki tu !! time banyak BE ni kathy update lah banyak2 sebab duit BE tu akan naik ikut traffic harian. cepat update lagi n ping entry ! hehe :)
Qhaifa Nur said…
tahniah, rezeki tuh...
nazayiena said…
Wah byknya ktk dpt sekali,murahnya nuff ngan ktk,lps tuk rajin update blog.klak kmk klik2 bannner nuffnang ya.
YattAkasah said…
boleh la blnje ni..he
Unknown said…
Tahniah. Murah rezeki :)
mselim3 said…
Alhamdulilah .... k .
pape tahniah...

mselim3
mselim3 said…
Alhamdulilah .... k .
pape tahniah...

mselim3

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.