Happy Birthday Dania!

Assalammualaikum..


Sebelum tu, nak wish happy birthday buat blogger yang cantik manis, Namee Roslan. Kenalkan sape dia? Kalau tak kenal, singgahlah ke blog dia kat SINI. Lagipun Namee ni orangnya peramah :)



Okeylah, kalau hari ni birthday Namee, semalam lak birthday anak buah aku, Dania Nur Alesha. Kenapalah nama budak - budak sekarang panjang kemain ye. Cuba ikut nama aku, Kathy Binti Tuah. Kan simple je. Karang nak akad nikah senang je bakal suami nak nyebut.. eh? :p 



Tapi kalau turn anak aku nanti mau panjang macam keretapi aku letak nama dia. Haha. Bak kata mak aku, nama budak sekarang ni sume nak nama macam dalam novel :)



Kenapa macam lari je dari topik ni? -.-'






Inilah kek Dania. Meriah kan? Aku ni memang suka benda yang wana - wani. Nampak ceria je. Untung budak - budak sekarang kan, leh dikatakan setiap tahun sambut birthday. Walaupun sekadar seketul kek, tapi tetap seronok. Aku masa kecik - kecik dulu manalah ada sambut - sambut birthday macam ni :(






Tapi dah rezeki budak sekarang kan, nak buat macam mana. Huhu. Gambar kat atas nilah Dania. Kenapa eh aku tengok mata dia ni macam pakai eyeliner? Pastu bibir macam pakai lipstik je. Ke mata aku je ni? Ke abang aku duk edit. Haha. Takde maknanya nak bermekap & edit -edit ni sebab itulah nature beauty budak - budak seusia Dania ni..







Wah, seronok ye tengok lilin tu. Kalau aku yang dah umo 26 tahun ni pun konfem seronok, apatah lagi budak yang baru 3 tahun. Hihi. Tapi Dania ni memang pantang tengok kedai kek, dengar bunyi lagu happy birthday.. Mesti dia akan ingat nak celebrate birthday dia je :D






Dah nama pun birthday dia kan, mesti dia yang kene potong kek. Apa barang nak suh mama dia yang potong. Ntah macam manalah nasib kek tu kan? Jangan tanye aku sebab aku kat Perak, dorang celebrate kat Miri. Gambar - gambar ni pun aku ambik dari facebook abang aku yang INI. 
 
 
Apa - apa pun happy birhday my princess Dania. Semoga membesar menjadi anak yang solehah :')


p/s - eh, sape lagi yang birthday hari ni dengan semalam?





Comments

Aimacomel said…
budak2 skg nama semua canggih-canggih..
anyway Happy Birthday to Dania..
Semoga besar nanti jadi anak yg solehah..
Yumida said…
sm la kmk sis..kmk x pnh celebrate bday mek pn..olaaaa tedah tek hooo..pande jaik ati ngenang dikpun...hp bday utk dania juak :)
ejulz said…
epy bday k cdak.. smoga cdak pnjg umo n murah rezki..
hani apandi said…
mek sedih mun crita part brithday tok.tok tahun pertama sejak kmk 22 hidup di muka bumi.birthday parents, kmk jaoh dari sidak.huuu.sedihnya :'(
Seronok dia dpt kek...
Mesti sedap tuu...

Hepi besday semoga anak solehah..
kurus said…
eppy bday buat dania ..
cantik kek ;) sure dania suke kan
semoga membesar menjadi anak yg berjaya dan solehah ;)
Mr. Asada said…
dania sangatlah kiutt!! suka gambar tunjuk 1 malaysia. hahahaha..

kek dah rosak sikit, kenak kotak kali..
pena rozie said…
eppy birthday to dania....
Afasz said…
slmt hari lahir buat semua yg di mention kan tu...namee n ank buah you ....cantik gile kek :D

slurpppp..terliur nak kek

-----------

singgah blog sy & sy nak share something

nk ajak awk join giveaway mudah:

Kalau korang nak menang hadiah RM10 & hadiah misteri dari Maxis korang terjah blog shakiddo.com .Setiap hari sehingga 13 Mei 2012 ni, Shakiddo ada buat giveaway. Sy pun dah menang RM10 dalam Giveaway Hazman VS Food Siri ke-2 !!!!! JOM !
Yati said…
alahai comeinya budak nih...anak sapa la nih.....geram cam nak cubit2 pipi tuh.....hehehe

by the way...auntie juga nak wish happy besday...semoga jadi anak yg soleh...dan belajar pandai2...besar nanti jadi harapan keluarga...

p/s : khaty...thanks so much singgah kat blog akak yg suam2 kuku itu...hehehe....resepi wantan akak dah post...selamat mencuba ye :))
Namee Roslan said…
kathyyyy..thank you!!!! hehe . terharu saya tau. eh eh birthday say dan dania sama dekat tu...kena la share cake macam ni!!! hehe
Annisa said…
cantik kek nya :)
happy birthday to Dania.. moga membesar dengan baik :)

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.