Anak Buah Kusayang

~~ inilah hero2 kakak aku.. Mohd. Hazrie Firdaus with his little brother Mohd. Fiqrie Firdaus.. so naughty both of them.. tapi aku tetap sayang diaorang semua ~~


~~ nie Dania Nuralesha, tapi aku suka panggil dia "princess" sebabnye dia cantik dan comel sangat2 ~~

~~ yang nie lak Nurul Fatehah.. badan nie nie slim jer.. hehehe.. kat umah orang panggil dia "baby".. baby lagi ke?? hihihi.. ~~

ermm.. tiba2 aku teringat anak2 buah ku yang ada kat kuching. huhuhu ~~ jadi, aku nak story la sikit tentang diaorang.. yela, nak mengubat rindu.. aku ada 9 orang anak buah.. 5 lelaki dan 4 perempuan.. insyaALLAH bulan 9 nanti ada lagi sorang sebab kakak aku pregnant anak ke-3.. doa2kan la ye.. (amin)..

anak buah aku yang first sekali nama dia Nursafriena. sekarang dia dah tingkatan 2 dan yang paling kecik nama dia Mohd.Ikmal yang selamat dilahirkan 17 Mac 2010 . diaorang panggil aku "usu".. usu?? sebab aku bongsu le dalam adik beradik aku.. hehehe ~~ saje je..

kadang2 memang geram dengan perangai diaorang nie..
tapi bila dah lama x jumpa diaorang pandai rindu lak nak tengok kenakalan diaorang semua.. lagi2 anak kakak aku Mohd. Hazrie Firdaus dengan adik dia Mohd.Fiqrie Firdaus. Huh!~ tapi walaupun nakal aku tetap sayang dia 2 adik beradik, mungkin aku pernah jaga diaorang time kecik2 dulu kut.. yela, time cuti sekolah je mesti aku jaga anak2 buah aku.. huhuhu ~~

gambar tu je yang aku dapat upload buat masa nie, lagipun banyak picture dah xde sebab laptop aku kene virus awal tahun hari tu.. habis semua hilang.. dahlah xde back-up ;( tapi xpe la.. yang dah lepas biar la berlalu (walaupun masih terasa kehilangannya ).. ok lah, sampai sini jela kita ber'story ye.. nanti aku share citer yang lain lak.. tunggu ye (^^,) ~~









Comments

Popular posts from this blog

Pantun Nak Mintak Duit Raya.

Seks Itu Keperluan Lelaki.???

Midin VS Pucuk Paku.